Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Ίλιον: Μηνύματα Ενότητας κι Ελπίδας




ντόπια και αποικιακά

Λεφτά υπάρχουν. Από το Ίλιον το εμπνεύστηκε ο Γάπας, ο Γκλόμπαλ αρχηγός

Το Σεaρβάιβορ στα Δυτικά. ΜηtsοΤäkηδες  &  ΝικοΤäκηδ3ς στη Green Academy.

Πράσινη Μούχλα Αειφόρος: Ζουν Αναμεσά μας

Μουτσούνες  οικοπεδοφάγων  -  μοστράρουν ευπρεπώς πρώτη μούρη στην παρέλαση.

Ο Αρχειοφύλαξ, η Κτηματομεσίτης, ο κύριος Γενικώς, η Μέτοχος, ο Διαφθυντής, η Ντελάλης, ο κύριος της Κυρίας, το Φιλόπτωχον και τα λοιπά

Καθαργιότις  Τάξις  Ασφάλεια – Πατρίς  Θρησκεία  Οικογένεια

Τα σκουπίδια στο φορτηγό – τα «άλλα» στο παζάρι

Το ΟΧΙ του ΄21 τόπανε οι ΑγγλοΓάλλοΡωσσοΒαυαροί κι οι Κοτζαμπάσηδες στους εξεγερμένους επαναστάτες.

Κομματόσκυλα ράτσας σουλατσάρουν και αλυχτούν:

Σβήνουμε τα φώτα και σώαzουμε τον Πλάνητα

Γυρνάμε τα ρολόϊα στη θερινιή ώρα: 1981 aenάως αιωνίως και διαρκώς

Ο λαουτζίκος στη δεκαετία του ΄60 . Ζήτω η επανάστασις.  Νάτανε το 21.

O Fortuna velut luna statu variabilis


O Πάρκος Τρίτσης διαμαρτύρεται. Μονολογεί:

-Με μειώνουν.
-913 στρέμματα με υπο-λόγισαν.

-Είναι η νέα αναθεωρημένη και επικαιροποιημένη καταμέτρηση. Το update, που λένε.

-Κάθε φορά μου κόφτουνε και κάτι.
 
-Με κόφτουνε οικόπεδα.

-Οι δασικοί χάρτες για εμένα δεν ισχύουν;

-Ενδιαφέρονται !

- Έτσι λένε. Μα δεν τους γνωρίζω.

-Δεν τους είδα ποτές τους να ενδιαφερθούν. Μοναχά σε πανηγύρια για να φωτογραφηθούν με μινίστρους τους βλέπω.

-Δεν έζησα λίγα.

-Θεέ μου, δεκαενιά κατομμύργια χρόνια τέτοια ράτσα ανθρωπινή σαν αφτήνα, δεν ξανάδα.

-Ενδιαφέρονται λένε…

Κι ο Άνεμος και η Βροχή μου ψιθυρίζουν.

Αυτή η γενιά η ανήθικη, η μοβόρικη, η ύπουλη, η σερπετογεννημένη

Αυτή η σποριά του Κρόνου, η φονική, η άπληστη

Σκέπασε τα ποτάμια μου, Φαρμάκωσε όλες τις πηγές μου

Κατάστρεψε τις βουνοκορφές, Πληγώνει τις Αμμούδες μου, Σκάφτει τις λαγκαδιές μου

Ξεριζώνει τα Βοτάνια, τα Πλατάνια, τις Ελιές μου -  τα Άλση μου τα Πυρπολεί

Ντουφεκάει Λάφια κι Αηδόνια, τα Κοτσύφια, τους Xρυσαϊτούς μου

Και … για τη Φύση;

Σας παρακαλώ..  κουμπαράδες κι οργανώσεις και ταμεία πράσινα

Συνεστιάσεις κι Ημερίδες κι Αφιερώματα - Φτιάχνει κι ακόμη φτιάχνει

Αυτή η σποριά του Κρόνου, η φονική, η άπληστη

Με τα παιδιά του Κάιν εζευγάρωσε - Φτιάχνει κι ακόμη φτιάχνει

Έξυπνα όπλα κι αερόπλανα – την Άνοιξη να θάψει.

Μα οι πλάκες σπάνε - χαμόμηλα αγριολούλουδα την ευωδιά σκορπίζουν
 


συνέγραψαν: Μπριγιαντίνη Τουμπεκή, Ευτύχιος Αριστοφάνους
εικόνες: κάτοικοι ιλίου
πίνακες ζωγραφικής: ΚΥΡΙΑΚΗ (Πατρωνάκη–Χαραλαμπίδου)

συνδέσεις με τα προηγούμενα:

Ίλιον o Γαπ στον ποδηλατόδρομο
Παραιτείται ο Ζενέτος ;
Δημοτικό Σκυλάδικο στο Ίλιον
Το Πάρκο Τρίτση και Τα Μυστικά του. Χλωρίδα και Πανίδα
Ίλιον, Δημοτικό συμβούλιο Jazz in the Park
ο ξάδερφος από το Αμέρικα , Nasa Live
Δήμος Ιλίου. Τα Gucci και τα Armani, επειδή τα ράσα κάνουν τον παπά
η Αντιγόνη στη Θηβών
Ίλιον, Δημοτική Συνεργασία : το Αλτσχάιμερ των Λωτοφάγων
Φύκια και Μεταξωτές Κορδέλες μιας νοικοκυρεμένης διοίκησης
Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΛΩΤΟΦΑΓΩΝ
Ρίμινι η επέλαση των τραπεζακιαόξω
Πλατεία Ρίμινι (ή αλλιώς η ανακάλυψη ξανά της Αμερικής)
Ο χορός της καρέκλας και το βαθύ Πασόκ του δήμου Ιλίου
Δήμος Ιλίου , δάσκαλε που δίδασκες και λόγο δεν εκράτεις
Ίλιον, το τέλος των ποδηλατοδρόμων
Ίλιον, ποδηλασία και surfing στην παραλιακή νέα Θηβών

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...